Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2011 19:43 - Убиват ни безмилостно жестоко!!!
Автор: krizata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9028 Коментари: 24 Гласове:
37

Последна промяна: 21.06.2011 21:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В тези дни второто ми детенце щеше да кара осем годинки. Казвам щеше, защото момченцето ми беше убито, заради безхаберието на лекарите, минути преди своето раждане!

Едва ли щях да споделям за тази отдавнашна лична трагедия, ако вчера отново не излезе поредния случай на търгашешко отношение към най-великото тайнство на природата – в пазарджишкото Родилно само за една нощ бяха погубени четири новородени.

Както сме я подкарали, скоро ще стигнем до положение, при което живородените ще са малцинство, спрямо жертваните като курбан малки българчета, харизани в името на печалбарската психика на днешните пишман доктори-акушери.

Вече чувам упреците – а ти тогава защо не си платил където и колкото трябва, за да не оставяш нещата на случайността! Платих, при това избрах най-добрата клиника във Варна (тогава живеехме в този град) – частния „Майчин дом“ на д-р Яков.

Избрах го, защото той обещаваше да следи, от началото до щастливия завършек, целия процес на раждането на нов живот. За мое (вече и негово съжаление) той акцентира върху търговската страна на процеса и някак си пропусна да проследи всички етапи от майчинството, в резултат на което, буквално минути преди радостното събитие, още едно българче не получи възможност, да проплаче със заявка за бъдещи велики дела!

Разбирам, че и този „акушер-гинеколог“ беше поставил акцент върху печалбарството от своята дейност (с погнуса си спомням как след убийството на детето ми той не се посвени да си поиска и да получи късовете финикийски знаци, които вече беше предвидил в бизнес-плана си – племенна черта).

И до днес съжалявам нещастника-доктор затова, че и той, както много други беше заложил на парите пред Хипократовата клетва, защото той, както и останалите, не беше устоял пред изкушението на лесния гешефт, на гърба на човешкото нещастие.

Но не това е най-големият проблем!

Докато натрапената ни система не бъде изхвърлена на бунището на историята, българите ще бъдат унищожавани по всички възможни начини!

А дотогава майсторите на ковчези ще богатеят за наша сметка!

Това ли искаш, българино?

Дали и този път няма да ти пука!!!




Гласувай:
38



1. karambol5 - Няма как да не ни пука......
21.06.2011 20:33
Няма как да не ни пука......
цитирай
2. balkanec - Докато натрапената ни система
21.06.2011 21:36
не бъде изхвърлена на бунището на историята...

Така е! Докато ционисткия окупационен режим не бъде свален, всичко това ще продължава.

Наистина аз не бих се доверил на лекар с типичното българско име Яков, но ... човек не винаги може да знае...

Обаче...
Винаги съм имал много лошо отношение към лекарите, докато тая зима не бях болен от рак. Казвам бях, защото ме излекуваха - върнаха ме от оня свят. Не попаднах на нито един лекар, който да не е свестен човек, а явно и като специалисти са добри - щом аз и други хора оживяхме. нито един не ми е поискал пари никъде, дори почерпка отказваха, а направиха всичко необходимо и всичко, което им беше по силите.
Та медала си има две страни.
цитирай
3. durankev - Само 1 извод.
21.06.2011 21:49
Системата трябва революционно да бъде сменена! И бъдещиет президент Росен Плевнелиев няма да си помръдне пръста в посока на необходимата Революция!
цитирай
4. durankev - За детенцето!
21.06.2011 21:50
Проклет да е този доктор, завинаги проклет! Прокълнете го и вие, помага!
цитирай
5. krizata - не бъде изхвърлена на бунището на ...
21.06.2011 22:01
balkanec написа:
не бъде изхвърлена на бунището на историята...

Така е! Докато ционисткия окупационен режим не бъде свален, всичко това ще продължава.

Наистина аз не бих се доверил на лекар с типичното българско име Яков, но ... човек не винаги може да знае...

Обаче...
Винаги съм имал много лошо отношение към лекарите, докато тая зима не бях болен от рак. Казвам бях, защото ме излекуваха - върнаха ме от оня свят. Не попаднах на нито един лекар, който да не е свестен човек, а явно и като специалисти са добри - щом аз и други хора оживяхме. нито един не ми е поискал пари никъде, дори почерпка отказваха, а направиха всичко необходимо и всичко, което им беше по силите.
Та медала си има две страни.




Уви, за първото, май си прав!

А за втория момент не мога да бъда категоричен - когато трябваше да ми махат тумора в мозъка директно си поискаха едно и половина в български пари (това беше през 2004 г. - явно емоциите около загубата на моя Владко ми се бяха отразили прекалено негативно)!


Радвам се, че се чувстваш добре след операцията, но все пак бъди много внимателен със себе си и ако имаш време хвърли един поглед върху този материал:

http://grigorsimov.blog.bg/politika/2009/05/25/lekuvane-na-vsichki-vidove-rak-za-nekolko-dni.339143

(преди години го четох от друго място, но в случая търсачката ме насочи към нашия колега от блог.бг).

Поздрави!
цитирай
6. krizata - Системата трябва революционно да ...
21.06.2011 22:09
durankev написа:
Системата трябва революционно да бъде сменена! И бъдещиет президент Росен Плевнелиев няма да си помръдне пръста в посока на необходимата Революция!


Дали въобще ще има възможност да разгърне "таланта" си?
цитирай
7. balkanec - Четох за Хулда Кларк
21.06.2011 22:16
Може и да е права! Аз не стигнах до нейното лечение, защото сезона беше такъв, че не се намираха нещата. Лекувах се обаче с какво ли не - чак до лекарства от иракската народна медицина стигнах и ми ги внесоха от Ирак.
В Раковата болница-Дървеница в София са много добри и честни хора. Най-опитните в България.

Да пази Господ!
цитирай
8. krizata - Може и да е права! Аз не стигнах до ...
21.06.2011 22:33
balkanec написа:
Може и да е права! Аз не стигнах до нейното лечение, защото сезона беше такъв, че не се намираха нещата. Лекувах се обаче с какво ли не - чак до лекарства от иракската народна медицина стигнах и ми ги внесоха от Ирак.
В Раковата болница-Дървеница в София са много добри и честни хора. Най-опитните в България.

Да пази Господ!


Все пак не забравяй, че животинките (паразитите) не са изчезнали и трябва непрекъснато да ги тормозиш!
цитирай
9. balkanec - Един въпрос
22.06.2011 00:22
наистина встрани от темата - не мога да си обясня, как, ако тя е права, лекарите не откриват тоя паразит. Метила е бая голямо животно - до 5-10 см. Би трябвало скенерите да го откриват. Не вярвам толкова много лекари да прикриват това, в някаква огромна конспирация...
Това не означава, че лековете на Хулда Кларк не помагат. Но дали причината е тази, която тя казва...
цитирай
10. krizata - наистина встрани от темата - не мога ...
22.06.2011 07:51
balkanec написа:
наистина встрани от темата - не мога да си обясня, как, ако тя е права, лекарите не откриват тоя паразит. Метила е бая голямо животно - до 5-10 см. Би трябвало скенерите да го откриват. Не вярвам толкова много лекари да прикриват това, в някаква огромна конспирация...
Това не означава, че лековете на Хулда Кларк не помагат. Но дали причината е тази, която тя казва...


Лекарите действат на принципа - има антитела, има и паразит! Но това не е стопроцентова гаранция да хванеш всичко, което обитава тялото! Факт е, че в организмите ни съществуват колонии от чужди тела, достигащи до няколко килограма - голяма част от тях са полезни, но не всичко! И ако имунитета поддаде - тогава следват тези новообразувания.

Все пак не съм медицинско лице и не говоря с термините им!

Поздрави!
цитирай
11. creatura - Много страшно е да изгубиш дете. ...
22.06.2011 13:58
Много страшно е да изгубиш дете.Когато се роди дъщеря ми,разбрах какво е да си жив.Не се предавай и никога не се отказвай ,да търсиш справедливост за детенцето си,докато дишаш.Съчувствието ми няма да ти помогне,пращам ти сила.
цитирай
12. dim5805 - И ние изгоряхме покрай българското ...
22.06.2011 15:13
И ние изгоряхме покрай българското здравеоп/р/азване - на нас ни погубиха внука Дани. Борим се, стигнахме до дело, но и в съдилищата дереджето е като в здравеопазването. На българина му пука, ако се запали неговата собствена черга. Иначе всяко чудо за три дни. Сега го изпитваме на гърба си - такъв ни е манталитета и поради това чудо скоро няма да има.
цитирай
13. анонимен - :(((
22.06.2011 15:32
Спорили сме с теб (от другия ми профил, gothic), но тук слагам ръка на рамото ти и ти подавам ръка, ей така, като човек, който също е губил дете. При мен случаят беше друг, второто ми нямаше шанса да се роди, но това не променя нещата. Дупката остава завинаги....Бъди силен, татко! Макар че знам колко нищо не значат тези думи. А здравеопазването....не мога да кажа нищо лошо. Благодарен съм за винаги на лекарите от ортопедията в Горна Баня, за грижите и весеотдайността им в момент, в който ракът мина на една боя място от мен и в резултат останах без част от костта в лявата си китка....Хора разни.
цитирай
14. rustam - Долни търгаши,
22.06.2011 15:37
в това се обърнаха мнозина от т.н. "лекари"
За тях ние сме клиенти, не пациенти.
Станалото в пазарджик е гнусно и старшно.
Моите съчувствия и за твоята загуба.
цитирай
15. balgarski7vinarki - mnogo e bolezneno da se komentir sluchaia, no
22.06.2011 15:54
balkanec написа:
не бъде изхвърлена на бунището на историята...

Така е! Докато ционисткия окупационен режим не бъде свален, всичко това ще продължава.

Наистина аз не бих се доверил на лекар с типичното българско име Яков, но ... човек не винаги може да знае...

Обаче...
Винаги съм имал много лошо отношение към лекарите, докато тая зима не бях болен от рак. Казвам бях, защото ме излекуваха - върнаха ме от оня свят. Не попаднах на нито един лекар, който да не е свестен човек, а явно и като специалисти са добри - щом аз и други хора оживяхме. нито един не ми е поискал пари никъде, дори почерпка отказваха, а направиха всичко необходимо и всичко, което им беше по силите.
Та медала си има две страни.

...veroiatno pri vsichki pokolenia sled 90 g. iztarguvanoto Bg obshtestvo s evreiskata sekta
e prilagano t.nar.sintetichno tretirane na mozaka-izgrajdaneto na uchastazi v mozachnata struktura prednaznacheni da badat "rezeptor-emiter" na telepatichna energia -t.e. agenti na ZRU i Zionata - niakoi ne sa izdarjali na prozedurata, drugite-prodaljavat v detski gradini i uchilishta-sortirat gi-niakoi ostavat negramotni-nito chetene,nito pisane-samo komputarni programi...izobshto unishtojeni ot evreite i ZRU pokolenia, a za prikritie-mit za indigo ili lilavi deza- tozi himikal s razlichni strukturi-klasove ozvetjava v lilavo tretiranite mozachni takani -sintetichni chipove- tazi teoria sam razbrala v Evropa
цитирай
16. panazea - Много тежка тема !
22.06.2011 16:28
Нямам думи !
цитирай
17. kasnaprolet9999 - Аз не съм от тези, които остават б...
22.06.2011 17:07
Аз не съм от тези, които остават безучастни към човешката болка. Наясно съм, че здравната ни система е здраво блокирана и се крепи на лекари, които са ти помогнали. Слава богу, че още се срещат такива. В блога си често публикувам постинги за билки и билколечение, за да могат хората да си помагат като закъсат.Писала съм и са Хилда Кларк. Хубаво е да имаме добра здравна култура, а не да търсим информация само, ако сме засегнати. Съжалявам много за твоето неродено детенце, както и за другите неродени българчета. Оказва се, че точно докторите от частните клиники са често много некадърни. Имат претенции за голямо заплащане, но то не е покрито с необходимата квалификация и опит.
цитирай
18. mt46 - ...
22.06.2011 17:36
Значи и да си платиш - пак няма спасение...
Погубват ни по всякакви начини... Жестока, безока система!...
цитирай
19. sparotok - страшно е
22.06.2011 18:09
Приеми моите искрени съболезнования за огромната ти загуба!

Бездушните създания погубващи бъдещето ни поколение няма да избягат от възмездието!
цитирай
20. zelas - Просто ме боли като чета тези ред...
22.06.2011 19:04
Просто ме боли като чета тези редове, мен лично ме боли. Но само не ми казвай, че си им платил накрая? Аз направо бих ги заколил на място, ако не са направили всичко възможно.

Тук си е ред за лично отмъщение - не съд, не държава, вземете нещата в собствените си ръце.
цитирай
21. dolsineq - Тъжно е да загубиш дете. Имам поч...
22.06.2011 20:00
Тъжно е да загубиш дете. Имам починали сестра и брат, аз самата загубих първото си дете. И сега си спомням прегледа на газова лампа, защото нямаше ток...
Съжалявам, че и ти си минала през този ад. :(
цитирай
22. krizata - На всички приятели - дълбока бла...
22.06.2011 21:19
На всички приятели - дълбока благодарност и поклон!!!
цитирай
23. bven - Mила, много жени не са били щастливи в бременността и майчинството си заради такива грешки.
23.06.2011 09:42
Преди 30-40 години пък въпросът беше: имаш ли едно дете? Оттам нататък все едно дали ще се запази бременността или не. Така че иска се основна промяна - и то на всички нива!
цитирай
24. krizata - Бизнесът му процъфтява:
26.12.2018 13:46
https://www-varna/%D0%B0%D0%BA%D1%83%D1%88%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE-%D0%B8-%D0%B3%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krizata
Категория: Други
Прочетен: 3826044
Постинги: 785
Коментари: 6084
Гласове: 7250
Архив
Блогрол
1. Икономическата криза слага края на една система
2. 5 (пет) цента за литър бензин!
3. Икономическата криза - шанс за възраждане на България
4. Китай – световна работилница, но само дотук?
5. Правителствата на Големите излязоха на път без изход
6. Дянков ни готви съдбата на Исландия
7. Параванът рейтингови агенции
8. Обама и банкерите кръстосват шпаги
9. България сама пожела да влезе в криза!
10. Барозу показа на Бойко "кой в България е шефът”!
11. Да поумуват, да помъдруват, пък да си ходят!
12. Светът – в рецесия или в системна криза?
13. Страхът от кризата
14. МВФ вече не е за ниска инфлация
15. България - Беларус: кой сега е номер едно?
16. Университетски преподаватели - за кризата у нас и по света
17. Mr Dyank_off и изпускащи парата вулкани
18. Безпътицата на монетаристката идеология
19. Някои от моите участия при легендарния журналист Валентин Фъртунов
20. Пред сп. Тема: Няма заговор за ръста на цените.
21. Искам да съм негър в щата Алабама...
22. Разпасаната либерастия
23. САЩ готвят спец операция срещу Европа
24. Капитализмът изживява последната си криза
25. Analyse comparative de l’Ukraine et de la Bulgarie
26. Национальная идея как фактор развития до и после индустриальной революции
27. Великое экономическое открытие Розы Люксембург. Почему оно было проигнорировано и какие перспективы оно открывает
28. Деглобализира ли се светът и как това ще се отрази на България?
29. Пред радио Пловдив на БНР - 29.11.11
30. Пред "Евронюз" с водещ Димитър Вучев