Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2013 23:45 - Новогодишен поздрав към българския народ
Автор: krizata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8477 Коментари: 18 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В навечерието на 2014 година:




Гласувай:
9



1. atanasio - Сърдечни поздрави
01.01.2014 13:52
Прав сте ,че поединично няма да се спасим и ''съединението прави силата'' в смисъл референдуми и т.н. проблема е ,че мнозинството няма представа за какво става въпрос и още по-малко как да се излезе от катастрофите.

Първо трябва четене как се ограбват хората в света - http://atanasio.blog.bg/drugi/2013/08/04/kak-se-ograbiha-i-grabiat-horata-v-sveta.1136392

и България - http://atanasio.blog.bg/drugi/2013/08/02/kak-se-ograbi-bylgariia.1135939

Основата е казаното от Господ Исус Христос - ''Но първом търсете царството на Бога и Неговата правда ,и всичко това ще ви се предаде''/Мат.6:33/
Защото едно материално благополучие без знание за Бог и Неговата правда е опасно за човека.Аз като баща не бих дал на децата си по 50лв. дневни ако това би ги убило ,развратило - лентяйство, пиянство,наркомания и т.н. сладострастия. И децата отначало неразбират ,че е за тяхно добро защото трябва да се учат на трудолюбие и честност ,и като взаимоотношения.

Парите в повече от необходимите са опасни когато притежателя им няма знание за Бог и Неговата правда - в смисъл какво да прави с финикийските знаци.

Още по-страшно е когато има извратена представа за това което иска да ни каже Бог.

В коментар №1 ,3 и 4 тук - http://estirbg.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/12/29/na-praga-na-vechnostta-sme-da-oblechem-smirenieto.1223277#last_comment

съм написал по-важното
цитирай
2. x111 - За много години!
01.01.2014 15:17
За много години!
цитирай
3. krizata - За много години! Живи, зд...
01.01.2014 20:59
x111 написа:
За много години!


Живи, здрави приятели!
цитирай
4. krizata - Дискусия с Валери Найденов:
04.01.2014 15:43
https://www.facebook.com/valery.naidenov.3/posts/10202734332660350?comment_id=7416574&offset=0&total_comments=40&notif_t=share_reply
цитирай
5. atanasio - Много добра статия
04.01.2014 20:25
Целият бюджет на здравеопазването през 1998 г. бе 810 милиона лева, днес е около 3,5 милиарда - 4 пъти повече! Отделно са огромните частни разходи по клиниките и раздутите цени на лекарствата и т.н. в статията е казано почти всичко - http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=2336088

Аз говоря за основни принципни положения в смисъл 100% социална солидарност в здравеопазването е милосърдие - част от християнските ми задължения като любов към ближните.

Милосърдието - възлюби ближният като себе си за някои неща може да се организира в системи и държавни като ясно се каже ,че това е християнско а не ляво ,комунизъм и т.н. светски думи - ползващите се от системите трябва да са наясно ,че е така защото е част от християнството.

Естествено има хора които се възползват от системата като например препил вечерта и на другият ден взима болнични от познат лекар за което първите 3 дена се плащат от работодателя и т.н. в подробности сега няма да влизам.

В коментар №4 и 5 тук - http://krizata.blog.bg/politika/2013/12/28/po-stepenta-za-razdelenie-na-truda.1223014

,съм писал за данъците и ще допълня ,че трябва ТОТАЛНА ПРОЗРАЧНОСТ как се харчат парите на данъкоплатците - не може субсидиите за партиите у нас да са най-големите в света и т.н. има много неща за оправяне.

Отделно някои неща може да станат по-справедливи като например вместо винетки 1% от цената на горивото да отива за подръжка на пътища защото аз минавам 5 000км. на година и не мога да плащам еднакво с тези които минават по 100 000км.
В този ред на мисли тока също може да се повиши като се дават енергийни помощи на нуждаещите се - защото като фалира енергетиката ще платим всички.

Затвор за такова изказване - "Когато държавата изисква от мен 50 и повече процента данъци, се чувствам морално задължен да укривам колкото се може повече" - Берлускони - http://www.dw.de/%D1%87%D0%B5-%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%BE-%D0%B4%D0%B0-%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%89%D0%B0%D0%BC-%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8A%D1%86%D0%B8/a-17337902



цитирай
6. atanasio - Интересно с проф. Кръстьо Петков
04.01.2014 22:07
http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=6746

Професора каза ,че с манипулацията на ЛИБОР са откраднати 8 000 000 000 000 (8000 млрд.)

Предложението за въвеждане на гарантиран минимален доход за всеки европеец между 400 и 1000 евро на месец ще бъде дадено за обсъждане на следващия Европарламент и новата Европейска комисия - http://darikfinance.bg/novini/102513#comments

,и за това съм писал в коментар №10 тук - http://krizata.blog.bg/drugi/2013/11/26/quot-politicheska-ikonomiia-i-ikonomicheska-teoriia-quot.1211149

Минималната заплата в Австралия от 1 юли 2013 година става 622,2 австралийски долара (малко над 600 щатски долара) седмично, съобщава „Интернешънъл бизнес таймс“. Това означава минимална часова надница от 16,37 австралийски долара - http://en.wikipedia.org/wiki/Minimum_wage_law

Българси работник прави 23 670 долара БВП, зает австралиец прави 134 000 долара БВП, РАЗЛИКАТА Е 5,66 ПЪТИ!!??

Минималното заплащане е 2500 долара на месец, разделено на 5,66, се получава 441 долара на месец – ТРЯБВА ДА Е МИНИМАЛНАТА ЗАПЛАТА В БЪЛГАРИЯ!!

Аз съм за достойно минимално заплащане - като Франция или .......въпрос на гледна точка как да стане като целта и крайният резултат е гарантиране на физическото оцеляване тоест както е записано в харта за правата на човека

цитирай
7. atanasio - Ето адреса на петицията
04.01.2014 22:44
http://bbd.bg/?page_id=804

Европейският сайт - http://bbd.bg/?page_id=804

Въпроса е защо 1 год. не се говори нищо по българските медии по темата - за мен умишлено

Същевременно нито един от 18-те български членове на ЕП не отговори на призива за подкрепа на Гражданския комитет на Европейската гражданска инициатива за Безусловен базов доход - http://www.cross.bg/dohod-bazov-osigyryavane-1387760.html#ixzz2pT3xKnpl

За това си мисля от години и признавам преди месец разбрах от дарик-финанси ,и по-интересното е защо в последните дни се заговори за това ????????????
цитирай
8. atanasio - За геноцида над бълг.граждани
05.01.2014 11:08
http://watchtowerman.blog.bg/politika/2012/03/12/genocidyt-nad-bylgarite-oficialno-ratificirano-delo-na-bylga.918957

Това което ще допълня е ,че има конвенция на ООН според която финансовите престъпления също се смятат за престъпления срещу човечеството и нямат давност

Престъпленията са много но се разделят на ''законни'' и незаконни

''Законни'' са премахването на закона Глас-Стийгъл е основното - http://borsi.blog.bg/novini/2012/10/28/investicionni-banki-i-finansova-kriza.1014554

Плюс - Дойче банк на червено с 55 трлн. евро деривати - http://infobalkani.wordpress.com/2013/06/25/%D0%B4%D0%BE%D0%B9%D1%87%D0%B5-%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA-e-%D0%BD%D0%B0-%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BE-%D1%81-556-%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%B2%D1%80/

Ошфорките също са ''законни'' престъпления


Незаконни са манипулацията на ЛИБОР - откраднаха трилиони а ги глобиха няколко милиарда ?!


На фона на тези престъпления 75% данък лукс е нормално и въвеждането на минимални доходи за физическото оцеляване.

И тъй като някои хора не могат да боравят с парите в смисъл дават ги за цигари,алкохол и хазарт трябва да се дават купони за храна и т.н. енергийни помощи и т.н.

Akо това е вярно http://lambo.blog.bg/politika/2012/06/01/mango-gerberite-plashtat-detski-samo-na-ciganchetata.961922 значи трябва закон - до 2-3 деца има соц.помощи и точка ,и ако ги е страх политиците се решава с референдум - бълг.граждани/данъкоплатци/ да кажат.

Освен това трябва да се направят трудово-възпитателни общежития/затвори/ подобно на ''строителни войски'' защото един затворник струва около 800лв. на данъкоплатеца т.е. затворниците да работят/самоиздържат/, и да се обучават в животновъдство и земеделие и т.н. професии и като излезат да имат професии и да завършат поне основно образование

Социални помощи срещу посещение на училище за да се завърши поне основно и т.н.

Трябва и съзнание на гражданите




цитирай
9. krizata - http://bbd. bg/Проблемът на ...
05.01.2014 13:36
http://bbd.bg/

Проблемът на България е, че няма какво да преразпределя!
цитирай
10. atanasio - http://bbd. bg/ Проблемът на ...
05.01.2014 17:35
krizata написа:
http://bbd.bg/

Проблемът на България не е, че няма какво да преразпределя!


мисля ,че трябва да кажете малко повече за http://bbd.bg/

Отделен въпрос е статистиката на Google какво са търсели бълг.граждани - http://econ.bg/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/Google-%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%B2%D1%8A%D0%BB%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%82-%D0%BE%D1%82-%D1%82%D1%83%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D1%88%D0%BE%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8-%D0%B8-%D0%9F%D0%BE%D0%BB-%D0%A3%D0%BE%D0%BA%D1%8A%D1%80_l.a_i.519547_at.1.html

Отделно ,че 4 милиарда нямат достъп до нета - http://www.dnesplus.bg/News.aspx?n=632126

,и може да е за добро защото нета е като атомната енергия - зависи за какво ще го използваш в смисъл какво търсиш

Според мен над 90% от хората незнаят за какво става въпрос в смисъл как се грабят тоест пари има за въвеждането на базов минимален доход - добра идея за да се гарантира физическото оцеляване.
цитирай
11. krizata - http://bbd. bg/ Проблемът на ...
05.01.2014 17:43
atanasio написа:
krizata написа:
http://bbd.bg/

Проблемът на България е, че няма какво да преразпределя!


мисля ,че трябва да кажете малко повече за http://bbd.bg/

Отделен въпрос е статистиката на Google какво са търсели бълг.граждани - http://econ.bg/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/Google-%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%B2%D1%8A%D0%BB%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%82-%D0%BE%D1%82-%D1%82%D1%83%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D1%88%D0%BE%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8-%D0%B8-%D0%9F%D0%BE%D0%BB-%D0%A3%D0%BE%D0%BA%D1%8A%D1%80_l.a_i.519547_at.1.html

Отделно ,че 4 милиарда нямат достъп до нета - http://www.dnesplus.bg/News.aspx?n=632126

,и може да е за добро защото нета е като атомната енергия - зависи за какво ще го използваш в смисъл какво търсиш

Според мен над 90% от хората незнаят за какво става въпрос в смисъл как се грабят тоест пари има за въвеждането на базов минимален доход - добра идея за да се гарантира физическото оцеляване.


Какво да кажа? Когато "измислим" механизмите за създаване на достатъчно добавена стойност, за осигуряване на висок жизнен стандарт, тогава можем да дискутираме как да я преразпределяме!
цитирай
12. atanasio - Г-н Хитов
05.01.2014 22:52
аз не говоря за висок жизнен стандарт ,а за осигуряване на физич.оцеляване и според експерти у нас са нужни около 400лв. на човек - казано иначе преразпределение чрез прогресивно и семейно облагане до данък лукс и отделно намаляне на раб.ден за да има работа за всички и т.н. има начини плюс спиране на кражбите защото много се краде.

Ще дам просто ФАКТ - според Евростат - данъците върху личните доходи и дейността на компаниите са най-ниски във България между 2000 - 2010год. тези налози са паднали от 40% на 10% за сравнение в Швеция са 56% ,Белгия 53% ,Холандия 52% ,Франция 50%


В Испания соц.помощи са 425евро а минималната заплата 675евро - просто казано за у нас само се пише лева.
цитирай
13. x1111 - http://bbd. bg/Проблемът на ...
05.01.2014 23:26
atanasio написа:
[quote=krizata]http://bbd.bg/

Проблемът на България не е, че няма какво да преразпределя!


мисля ,че трябва да кажете малко повече за http://bbd.bg/

Отделен въпрос е статистиката на Google какво са търсели бълг.граждани - http://econ.bg/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/Google-%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%B2%D1%8A%D0%BB%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%82-%D0%BE%D1%82-%D1%82%D1%83%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D1%88%D0%BE%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8-%D0%B8-%D0%9F%D0%BE%D0%BB-%D0%A3%D0%BE%D0%BA%D1%8A%D1%80_l.a_i.519547_at.1.html

Отделно ,че 4 милиарда нямат достъп до нета - http://www.dnesplus.bg/News.aspx?n=632126

,и може да е за добро защото нета е като атомната енергия - зависи за какво ще го използваш в смисъл какво търсиш

Според мен над 90% от хората незнаят за какво става въпрос в смисъл как се грабят тоест пари има за въвеждането на базов минимален доход - добра идея за да се гарантира физическото оцеляване.
[/quot

Като начало е необходимо да имаме натрупване,база,а после и разпределение.Макар че съществува и обратна връзка между двата компонента.
Иначе предложенията Ви имат резон.
цитирай
14. krizata - аз не говоря за висок жизнен стан...
05.01.2014 23:46
atanasio написа:
аз не говоря за висок жизнен стандарт ,а за осигуряване на физич.оцеляване и според експерти у нас са нужни около 400лв. на човек - казано иначе преразпределение чрез прогресивно и семейно облагане до данък лукс и отделно намаляне на раб.ден за да има работа за всички и т.н. има начини плюс спиране на кражбите защото много се краде.

Ще дам просто ФАКТ - според Евростат - данъците върху личните доходи и дейността на компаниите са най-ниски във България между 2000 - 2010год. тези налози са паднали от 40% на 10% за сравнение в Швеция са 56% ,Белгия 53% ,Холандия 52% ,Франция 50%


В Испания соц.помощи са 425евро а минималната заплата 675евро - просто казано за у нас само се пише лева.


Пак казвам - да произведем нещо, за да го преразпределим! Когато почти всички потребителски продукти се внасят от чужбина, е цяло чудо, че все още се раздават някакви доходи на населението! Струва ми се, че това е благодарение единствено на активното инвестиране на руснаци в българска недвижимост, което закърпва дупките в платежния ни баланс! Ти как мислиш?
Впрочем, в момента подготвям видео, в което засягам част от повдигнатите от теб въпроси. Очаквай го! Приятелски поздрави!
цитирай
15. krizata - http://bbd. bg/ Проблемът на ...
05.01.2014 23:50
x1111 написа:
atanasio написа:
[quote=krizata]http://bbd.bg/

Проблемът на България не е, че няма какво да преразпределя!


мисля ,че трябва да кажете малко повече за http://bbd.bg/

Отделен въпрос е статистиката на Google какво са търсели бълг.граждани - http://econ.bg/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/Google-%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%B2%D1%8A%D0%BB%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%82-%D0%BE%D1%82-%D1%82%D1%83%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D1%88%D0%BE%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8-%D0%B8-%D0%9F%D0%BE%D0%BB-%D0%A3%D0%BE%D0%BA%D1%8A%D1%80_l.a_i.519547_at.1.html

Отделно ,че 4 милиарда нямат достъп до нета - http://www.dnesplus.bg/News.aspx?n=632126

,и може да е за добро защото нета е като атомната енергия - зависи за какво ще го използваш в смисъл какво търсиш

Според мен над 90% от хората незнаят за какво става въпрос в смисъл как се грабят тоест пари има за въвеждането на базов минимален доход - добра идея за да се гарантира физическото оцеляване.
[/quot

Като начало е необходимо да имаме натрупване,база,а после и разпределение.Макар че съществува и обратна връзка между двата компонента.
Иначе предложенията Ви имат резон.


От теорията за системите също знаем, че обратна връзка съществува, приятелю, но все пак първично е съзиданието, създаването на благата, а след това идва тяхното разпределение!
Да ти е късметлийска Новата година!
цитирай
16. atanasio - Г-н Хитов
06.01.2014 12:08
съгласен съм ,че първо трябва да произведем и след това преразпределим

Първо най-големите инвеститори у нас са емигрантите - 2 млрд.евро годишно се изпращат

Второ тъй като сенч.икономика е 45-50% се променя закона и данъч.престъпления стават криминални деяния и т.н. кас.апарати са свързани с НАП но гражданите трябва да изискват кас.бележки и т.н.

За прогресивното семейно облагане и данък богатство е ясно но първо сенч.икономика.

Теоретично ако няма сенч.икономика ще има голям бюджетен излишък и тук е именно моята идея - парите през държ.инвест.банка до 1% лихва се дават на малки и среден бизнес ,и отделно за енергийна ефективност.

Казано просто има какво да се преразпределя при сегашното състояние на икономиката ако се премахне сенчестата.

Проблема е 80% внос на хранителни стоки но това се оправя с кредити до 1% лихва от държавна банка.

Икономиката като стратегия е проста - потребление на произведено у нас защото това означава ,че някъде някой работи и плаща данъци и осигуровки ,и има пари за потребление и т.н. се завъртат парите у нас защото като се купува чужда стока се стимулира чужда икономика.

Основното е да си произвеждаме неща от първа и втора необходимост.

Може да се заобиколят законите на ЕС - Англия - http://www.greentech.bg/?p=37754 за санирането и за топла вода от слънцето - http://www.greentech.bg/?p=41529

В Париж не може да се продават зеленчуци ако не са произведени в диаметър 50км. и т.н.

Проблема е ,че управляващите са неуки ,продажни и т.н. не мислят за гражданите

Отделно гражданите имат поговорки ''нашето си е наше ,чуждото общо'' и т.н. прости тоест неуки защото незнаят какво е държава и соц.солидарност ,и как функционира.

Хубава статия на зам.министърка - http://darikfinance.bg/novini/83787#comments

Аз съм за 50% данък защото в Евангелието на Лука 19:8 - Закхей казва на Господ - ''ето половината от имота си Господи давам на сиромаси .......''

Естествено ТОТАЛНА ПРОЗРАЧНОСТ И КОНТРОЛ как се харчат парите на данъкоплатците

цитирай
17. x1111 - до атанасио
06.01.2014 14:55
Съгласен съм с Вас,но създаването на производствена база в условията на ултрасвободен пазар на стоки,капитали и трудови ресурси е causa perduta.Напразни мечти.Цялата ни икономика е разграден двор,а нова индустриализация изисква систематични,дългосрочни действия,"оранжерийно" състояние и защита на българския вътрешен пазар и.т.н.Много неща.
цитирай
18. x1111 - http://bbd. bg/ Проблемът на ...
06.01.2014 14:57
krizata написа:
x1111 написа:
atanasio написа:
[quote=krizata]http://bbd.bg/

Проблемът на България не е, че няма какво да преразпределя!


мисля ,че трябва да кажете малко повече за http://bbd.bg/

Отделен въпрос е статистиката на Google какво са търсели бълг.граждани - http://econ.bg/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/Google-%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%B2%D1%8A%D0%BB%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%82-%D0%BE%D1%82-%D1%82%D1%83%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D1%88%D0%BE%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8-%D0%B8-%D0%9F%D0%BE%D0%BB-%D0%A3%D0%BE%D0%BA%D1%8A%D1%80_l.a_i.519547_at.1.html

Отделно ,че 4 милиарда нямат достъп до нета - http://www.dnesplus.bg/News.aspx?n=632126

,и може да е за добро защото нета е като атомната енергия - зависи за какво ще го използваш в смисъл какво търсиш

Според мен над 90% от хората незнаят за какво става въпрос в смисъл как се грабят тоест пари има за въвеждането на базов минимален доход - добра идея за да се гарантира физическото оцеляване.
[/quot

Като начало е необходимо да имаме натрупване,база,а после и разпределение.Макар че съществува и обратна връзка между двата компонента.
Иначе предложенията Ви имат резон.


От теорията за системите също знаем, че обратна връзка съществува, приятелю, но все пак първично е съзиданието, създаването на благата, а след това идва тяхното разпределение!
Да ти е късметлийска Новата година!


Благодаря за допълнението!Желая Ви всичко най-добро през Новата година!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krizata
Категория: Други
Прочетен: 3840220
Постинги: 785
Коментари: 6084
Гласове: 7250
Архив
Блогрол
1. Икономическата криза слага края на една система
2. 5 (пет) цента за литър бензин!
3. Икономическата криза - шанс за възраждане на България
4. Китай – световна работилница, но само дотук?
5. Правителствата на Големите излязоха на път без изход
6. Дянков ни готви съдбата на Исландия
7. Параванът рейтингови агенции
8. Обама и банкерите кръстосват шпаги
9. България сама пожела да влезе в криза!
10. Барозу показа на Бойко "кой в България е шефът”!
11. Да поумуват, да помъдруват, пък да си ходят!
12. Светът – в рецесия или в системна криза?
13. Страхът от кризата
14. МВФ вече не е за ниска инфлация
15. България - Беларус: кой сега е номер едно?
16. Университетски преподаватели - за кризата у нас и по света
17. Mr Dyank_off и изпускащи парата вулкани
18. Безпътицата на монетаристката идеология
19. Някои от моите участия при легендарния журналист Валентин Фъртунов
20. Пред сп. Тема: Няма заговор за ръста на цените.
21. Искам да съм негър в щата Алабама...
22. Разпасаната либерастия
23. САЩ готвят спец операция срещу Европа
24. Капитализмът изживява последната си криза
25. Analyse comparative de l’Ukraine et de la Bulgarie
26. Национальная идея как фактор развития до и после индустриальной революции
27. Великое экономическое открытие Розы Люксембург. Почему оно было проигнорировано и какие перспективы оно открывает
28. Деглобализира ли се светът и как това ще се отрази на България?
29. Пред радио Пловдив на БНР - 29.11.11
30. Пред "Евронюз" с водещ Димитър Вучев